søndag den 9. oktober 2011

Bordskåner af små filtkugler fra Søstrene Grene

Så blev det søndag, og hvad kan sådan en dejlig efterårsdag så tilbringes med?









Jo, jeg havde i går lørdags været i Søstrene Grene, for at købe disse små filtkugler til små bordskånere, som jeg længe havde haft i tankerne til et af mine små kreative projekter. Jeg var blevet inspireret fra min kære veninde til at lave dem, og nu er de så endelig blevet færdige her sidst på eftermiddagen. Jeg kunne derfor ikke lade være med lige at tilføje dem her på min blog.
Forsat rigtig god søndag til jer derude i den danske efterårsvejr.

2 kommentarer:

  1. Hej hvad sætter du dem sammen med? tråd eller lim eller?

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk bare syet dem sammen med almindelig sytråd.
    På kryds og tværs af hinanden. Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.