lørdag den 12. maj 2012

Bakke allà Ferm Living

Som jeg tidligere har skrevet, bliver jeg ofte meget inspireret af mærket Ferm Living. Elsker simpelthen deres grafiske linjer i deres design. Synes dog, at deres ting godt kan være lidt dyre, og med min egen ihærdige kreativitet, så kan man da sagtens gøre det billigere. Her får du lige en vejledning til, hvordan jeg har lavet en bakke med inspiration fra Ferm Living.

Det færdige resultat.


1) Først finder du en billig bakke, hvis den ikke er hvid i forvejen, startetr du med at give den en omgang hvid maling over det hele.
2) Derefter tegner du de grafiske trekanter efter eget ønske. Jeg har her valgt. at lave 8 firkanter, som igen deles op i 4 trekanter.
3) Derefter udvælges 4 farver efter eget ønske. Jeg har valgt de sort/hvide toner, da dette passer bedst ind i min egen boligindretning. Jeg vil råde dig til, at starte med at male de lyseste trekanter først, og til sidst slutte med den mørkeste farve.

5) Til sidst afslutter du med, at give hele bakken en omgang limlak.


Og den er nu klar til brug i køkkenet til mine dejlige te- og kaffegæster.

1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.