tirsdag den 26. juni 2012

Jubiiiiiii så fik jeg også sommerferie

Jubiiiii længe leve en dejlig lang sommerferie, virkelig virkelig tiltrængt. Efter to hårde eksamener, hvor den ene bare var bestået/ikke bestået, bestod heldigvis, og den anden endte med et 12-tal, så kan ikke være mere tilfreds. Selvfølgelig skulle det da lige fejres med en hyggelig shoppingtur med min storebrors kæreste, og så lige en omgang forkælelse hos frisøren, hvor håret igen blev frisket op i de rødlige nuancer, my favorit haircollors.

Vi var bl.a. inde i en af mine yndlings butikker Decorate, som vi er så heldige, at have hele to af i smilets by Århus. Jeg formåede dog ikke at købe noget, men har forelsket mig i disse fine vaser, som jeg helt sikkert skal have fingrene i på et tidspunkt.


                                        Disse fine vaser fra Köhler er jeg også helt vilde med.

        Sjove bogstavsgreb kan forvandle hver en låge/skuffe, og give den sit helt egen personlige præg.

                                                               Puder fra HAY.

Lækkert sengetæppe fra Hay, er dog mere vild med det i de blålige nuancer, men dette havde de desværre ikke mere.

                                    Elsker bonderoser, og kan gøre hver dag endnu smukkere.

Rigtig dejlig dag fra mig til jer.

4 kommentarer:

  1. Hej Helena, undskyld jeg først vender tilbage til dig nu! Tusind tak for dit tilbud om overlocker-hjælp. Jeg havde lige fået skrevet en mail til den anden blogger, der havde skrevet, så nu har hun hjulpet mig i gang. Men det var så sødt af dig at tilbyde hjælp - og nu fik jeg også lige tilmeldt mig som læser herinde hos dig :o) Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Glædelig sommerferie.
    Jeg fik aldrig svare det - nogle gange forsvinder tiden bare.
    Det er blevet meget nemmere at finde kommetar feltet på din blog, og jeg svare selv ved at oprette et nyt indlæg, men ellers tror jeg man kan indstille noget i layoutet.

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth. Det gør skam ikke spor, at du først vender tilbage nu, det vigtigste er jo, at du har fundet ud af det med din overlocker, så du kan komme igang med at sy igen. Den er jo ikke til at undværre. Elsker også bare min. Tusind tak, fordi du har tilmeldt dig som fast læser, ku godt bruge lidt mere "opmærksomhed" på min blog, er jo stadig ret ny herinde, men håber da, at det kommer med tiden.

    De kærligste hilsner Helena

    SvarSlet
  4. Ja Line, kender skam godt det der med, at tiden lige pludselig bare forsvinder væk. Er glad for at du synes, at det er nemmere at kunne besvare min indlæg, det skulle jo gerne være så let, som overhovedet muligt for jer, at smide en lille kommentar. Det jo altid så dejligt. Også rigtig god sommer til dig.

    Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.