tirsdag den 25. september 2012

En lille pung ud af stofrester

Som jeg tidligere har vist jer her på bloggen, elsker jeg at få noget ud af mine utallige stofrester, og med inspiration fra Pinterest og alle i skønne blogs, så faldt jeg over en fin idè, synes jeg da selv, nemlig at sy lange strimler af sit restestoft, for derefter af flette dem sammen til en lille pung. Jeg har lavet lukningen med en hjemmemonteret knap, så jeg kunne være sikker på, at knappen matchede resten af pungen. Her ser i mit resultat.



Tænker allerede,  at jeg vil lave en mere bare i de lilla farver. Skal blot lige finde tiden.
Overvejer kraftigt snart at lave en "to do liste" med kreaprojekter, for det hober sig efterhånden op til en lang liste, som jeg snart ikke kan have i hovedet:-) Kender I det????

Forsat god dag til jer.

4 kommentarer:

  1. Næææææ hvor er den sød og sikke en go ide :o)
    Knus Lilian

    SvarSlet
  2. Tusind tak Lilian, og forresten tak for det fine stof, det er jeg rigtig glad for.

    SvarSlet
  3. hvor er den flot, smart måde at få bugt med resterne på.

    det med lister og ideer der hober sig op kender jeg alt for godt, man bliver jo inspireret i det uendelige ved at se hvad andre laver :)

    SvarSlet
  4. Tak Lotte, ja det er jo altid rart, at få brugt sine stofrester. Og ikke mindst dejligt med noget inspiration fra jer andre. Forsat rigtig god dag.

    Mvh Helena

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.