fredag den 23. november 2012

En lille koalabjørn og en julestjerne

Jeg blev simpelthen grebet af at tegne den anden dag, og da jeg sad og så et eller andet kedeligt dyreprogram i fjernsynet, ja så viste de nogle søde koalabjørne, at jeg simpelthen blev nød til at tegne sådan en med mine grafiske mønstre indeni.

Og her er hvad der kom ud af det:-) Den er da lidt nuttet, hvis jeg selv skal sige det.

 
Jeg fik også tegnet en lille juleblomst eller hvad man nulige synes det ligner. I hvertfald er jeg blevet okay tilfredse med dem begge to.
 

 
Rigtig god weekend til jer alle og håber I får en hyggelig en af slagsen. Jeg vil i hvertfald starte min med at tage på cafe med min søde stedfar.
 

8 kommentarer:

  1. Wauw. Den koalabjørn er fandme sød! Og virkelig flot tegnet du er dygtig :)

    SvarSlet
  2. Den lille bamsebjørn er da super nuttet.... Det der med at tegne gad jeg godt kunne........

    SvarSlet
  3. Tusind tak allesammen, ja jeg er personligt også ret vild med koalabjørnen.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare sød, din koala - nuttet! :)

    SvarSlet
  5. Den er godt nok sød, din koala - så nuttet! :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare fed din Koalabjørn :)
    Er det noget du tegner som er til salg?
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej sabrina. Ja jeg sælger dem, send mig blot en mail så finder vi ud af det ;-)

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.