lørdag den 9. marts 2013

Nye grafiske puder

Jeg syntes sådan at min sofa trængte til et lille nyt pust, så derfor syede jeg lige hele 3 stk`s nye grafiske puder til sofaen. Jeg har, som mange af jer sikkert allerede set her på bloggen, en stor forkærlighed for disse grafiske puder, og jeg har da efterhånden også fået syet dem i lilla-nuancer, grålige/sort-nuancer, blålige-nuancer og sidst men ikke mindst de her tyrkise-nuancer. Indtil videre kan jeg bedst lide disse 3 farver, men mon ik, jeg med tiden får lavet og eksperimenteret med endnu flere farvesammensætninger. Allerede nu kan jeg da afsløre, at jeg er igang med et hold mere til en veninde, som har bestilt et sæt hos mig. Denne farvesammensætming vil jeg ikke afsløre endnu, da de selvfølgelig først lige skal syes færdige samt, at modtageren lige skal godkende dem først.
Har du lyst til at se flere af mine grafiske puder så kik lige her
Jeg har desuden også lavet en DIY, som du finder lige her


 Puderne måler alle 40 x 40 cm og har desuden en sort tittekant hele vejen rundt langs kanterne. På bagsiden er der overlap med to stykker sort stof, så man sagtens kan tage betrækket af og vaske det.
 
Sådan ser min sofaarrangement af puder ud lige for tiden.

 
Fortsat rigtig god lørdag aften allesammen.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte!
    Fortsat god lørdag
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. For pokker da, Helena, de er så fede! Dyb respekt for især dem med de aflange trekanter - har selv kastet mig ud i samme projekt, men gik hurtigt kold i de lange, smalle, besværlige stykker stof ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Trine, har også brugt lang tid på at finde de rette farvesammensætninger, men er nu blevet godt tilfreds med disse kombinationer. Samtidig har jeg jo også syet disse puder en del gange før, så er efterhånden i træning. De første par jeg syede kostede mig også
      Et par gange med opsprætteren, så vil blot sige, at øvelse gør mester ;-) rigtig god aften til dig Trine.

      Slet
  3. Hvor er de bare flotte og sikke et arbejde. Respekt :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede. JEg får straks lyst til at starte symaskinen, mon ikke der ligger noget stof på hylderne der kan bruges.
    MVH
    Mette

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.