fredag den 3. januar 2014

Flettasker i alle regnbuens farver og gotisk skrift

Ud over at få skrevet på min bacheloropgave, lave julepynt og julegaver her i december, så har der såmendt også været tid til at få færdiggjort disse 6 tasker, som jeg faktisk startede på helt tilbage i efteråret. Jeg har tidligere lavet tasker i forskellige farver med billeder fundet i diverse blade og reklamer, men da jeg så fandt en gammel bog i genbrugsen med gotiske skrifter, så kunne jeg simpelthen ikke lade være med at lave endnu en hold, men selvfølgelig med den gotiske tekst imellem billederne.
 
Jeg kunne selvfølgelig ikke stå for ikke at lave en i hver farve, hvilket bl.a. derfor også skyldes, at jeg først kunne vise jer taskerne frem nu, fordi jeg gerne ville vise dem frem i et samlet indlæg. Okay, jeg kan da godt se, at jeg mangler at lave en i gul og orange, men mon ik jeg også får lavet det med tiden? :-)
 
Selve processen med at folde taskerne tager selvfølelig en del timer, men det at finde de enkelte små billeder til hvert enkelt lille led, tager faktisk næsten lige så lang tid. Men jeg synes nu det er hyggeligt at sidde og finde de enkelte billeder, hvilket også gør tasken helt speciel, fordi du netop ikke kan få en helt magen til.






 
 
 
Du kan iøvrigt se flere af mine flettede tasker lige her.
 
Rigtig god weekend.
 





5 kommentarer:

  1. Åh, jeg elsker også bare at flette gotisk skrift ind i mine punge og tasker. Synes, det er så smukt :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte! Sikke et arbejde! Jeg kan også godt lide den del af processen med at finde materialer og sætte dem sammen :-)

    SvarSlet
  3. Ja, du har nemlig helt ret, det giver sådan en fed effekt med den gotiske skrift.

    SvarSlet
  4. Tusind tak Stine, ja et par timer eller flere må jeg jo nok indrømme, at det har taget, men uden tvivl timerne værd.

    SvarSlet
  5. De er helt vildt flotte. Hvordan kan du overkomme at være så produktiv :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.