fredag den 21. marts 2014

Det sort/hvide tema

I denne måned over på Instagram kører der lige nu en leg, hvor du for hver dag skal poste et billede under et bestemt tema. I går var temaet sort/hvid og jeg valgte derfor, at vise mine følgere denne collage med nogle af mine sort/hvide ting, som jeg har lavet igennem årernes løb
 
Som det også fremgår på billederne, elsker jeg at lave sort /hvide ting både hvad det angår puder, sengetæpper, collagebilleder og selvfølgelige alle mine tegninger.
 
Er du på Instagram og har du lyst til at følge mig - helenasolskin eller synes du, at jeg skal følge dig, så er du mere end velkommen til at skrive dit Instagram-navn, så vil jeg heller end gerne følge dig derinde.
 
 
 
Jeg har desuden lavet en DIY til denne stjerne, som du finder lige her
 
 


 
 
 






3 kommentarer:

  1. Flotte ting. Sort og hvidt gør sig jo altid godt.
    Er det tush du bruger til bambi, ugler osv?

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen så flot, det du laver :-)

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to.
    Leila til mine tegninger bruger jeg både kuglepinde i forskellige tykkelser og tuscher.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.