onsdag den 23. juli 2014

Mine bidrag til Boys Month 2014

En samlet oversigt over nogle af de ting, jeg har fået fremvist i anledningen af Boys Month 2014. Jeg synes, det har været rigtig sjovt og udfordrende at være med, især fordi jeg ikke har nogle drengebørn og ikke syr så meget drengetøj. Jeg har derfor skulle tænke i lidt andre boldgader end mange af jer andre, men jeg håber, I har kunne lide det, jeg har bidraget med.
 
Et stort tak til Christine for endnu engang at have stået for igangsætningen af Boys Month. Det har været rigtig hyggeligt at følge med i, hvad der er blevet lavet af drengeting rundt omkring i blogland. 

 
 
 
 


Husk du kan deltage i min Boys Month Give away lige her








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.