mandag den 4. august 2014

Endnu en ny sommerkjole fik set dagens lys

Den anden dag da jeg stod og ventede på bussen på park alle, spottede jeg, at de nede i City Stoffer havde udsalg, så jeg måtte selvfølgelig lige et smut forbi for at se, om de havde nogle gode tilbud. Og heldig som jeg var, havde de dette smukke satinstof med svaler på udsalg, faktsk sat helt ned til 50 %, så det måtte jeg simpelthen have med hjem.
Jeg var lige ved at kaste mig ud i en anden model end denne her, som jeg efterhånden har syet mindst 7 gange eller flere, men så synes min veninde og kære mor, at denne model passer så fint til mig, især fordi den klær mig så godt med de store vingærmer.
 
På onsdag tager jeg til Smukfest i Skanderborg, så mon ik den skal luftes lidt under de smukke bøgetræer.
 


 
 
Billederne her er taget ude hos min mor og stedfars have.
Som prikken over ièt passer den perfekt til mine neonsmykker







7 kommentarer:

  1. Den er så flot!! Og den klæder dig.
    Syr du på bestilling? God festival.
    Mia

    SvarSlet
  2. Mange tak mia, ja det kan vi godt finde ud af, bare send mug en mail.

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot Helena - det er en rigtig god model og stoffet er så sødt. God fornøjelse med festival - det kan jo være at vi får lov at følge lidt med på IG:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Mange tak Christina og ja mon ik I får lov til at følge med på Ig hvis nettet virker derude i skoven.

    SvarSlet
  5. Jeg kan også godt lide modellen :-) Og den er rigtig fin i det flotte stof - jeg synes, det er helt synd at have en lang trøje indenunder, så den ikke får lov at stråle i sin glans og elegance :-)
    Knus :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den god til dig og nogle lækre farver der klæder dig godt med den sommerbrune hud :-)

    SvarSlet
  7. Den er bare så flot! Jeg er vild med stoffet!

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.