torsdag den 28. august 2014

Min holdning til folks reaktion på Kahlers jubilæumsvase samt nyt til væggen

Der hersker vidst ingen tvivl om, at Kahlers jubilæumsvase har været det helt store emne de sidste par dage. Da jeg i sin tid så, at Kahler annoncerede med deres jubilæumsvase Havde jeg da overvejet om, jeg skulle bestille den på forhånd på nettet, men jeg lod være.
Da den udkom i butikkerne, var den jo ribbet væk før man overhovedet kunne få sko på. Det var nu ikke fordi, jeg var helt vild efter at få den og tænkte da også, at jeg da sagtens kunne overleve uden.
 
Men her i forrige uge så jeg helt tilfældigt, at de på Kahlers facebookside havde fået et ekstra parti vaser hjem i deres butik her i Århus. Når jeg nu alligevel bor her i Aarhus, så kunne jeg jo ligeså godt prøve at tage chancen og gå ned i butikken. Jeg var en af de heldige og fik købt vasen og jeg er selvfølgelig også rigtig glad for den, men, men, men hvis ikke jeg havde fået fat i den på denne dag, så havde mit liv gået videre i bedste velgående. Jeg synes, for at sige det mildt, at det er helt grotesk hvordan folk har kritiseret Imerco og deres personale, da deres hjemmeside gik ned her i mandags. Samtigtig med det, så synes jeg også det er helt hen i vejret, at folk vil betale over 1000,- for den på eks. salgsider på Facebook og dba.

Helt ærligt det er jo bare en vase, prøv at tænk på de folk der er alvorligt syge eller har andre mere alvorlige problemer at slåsse med. De har noget at være kede af, men de folk der brokker sig over ikke at have anskaffet sig en vase, de må altså have for lidt at gå op i efter min mening.

Hvordan ser du på debatten over alt det her med kahlervasen?

Nå men helt til noget andet, så skulle jeg lige afprøve noget nyt kobberpapir, som jeg var så heldig at få fra mit arbejde. Det skulle jeg selvfølgelig lige afprøve med en lille diamantbillede, som nu skal hænge over mit klaver hvor vasen også står.



 







6 kommentarer:

  1. Jeg er ganske enig med dig - sikke et hysteri! Til gengæld kan jeg godt lide din diamant :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er super glad over at have fået fat i vasen, hvis ikke det var lykkedes havde jeg ærgret mig lidt og så var mit liv gået videre :) morer mig nu over alle de vigtigheden, billeder og jokes med vasen på instagram og facebook :) endnu en flot diament, som passer super til vasen. God weekend, Helena

    SvarSlet
  3. Jeg er også super glad for min vase, men som sagt så havde jeg da også overlevet uden. Jeg har nu også moret mig gevaldig over alt den omtale vasen har fået. Mon ik det bliver årets samtaleemne

    Også rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
  4. Jeg holder mig neutral i vase-diskussionen - men jeg vil lige sige, at billedet passer rigtig godt over dit klaver :-)

    Knus og god weekend.

    SvarSlet
  5. Jeg synes den er frygtelig den vase, men jeg er heller ikke til kobber eller generelt skinnende nips ;) MEN det er ingen hemmelighed at jeg har en kæmpe kærlighed til kählers omaggio serie og havde det været en af de sort stribede vaser som foreksempel var sat ned til 100 kr i en uge og butikken ikke havde fået den, så havde jeg nok også blevet lidt sur, men mit liv var da gået videre ;)

    SvarSlet
  6. Tak Trine, jeg er også blevet ret glad for resultatet.

    Henriette, hver sin smag og heldigvis for det ellers havde det nu været kedeligt at se folks indretning.
    Som jeg også har skrevet, så havde jeg nu overlevet uden denne vase, der er langt mere, som er værd at være ked af her i livet end en vase ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.