mandag den 11. august 2014

Tada todo 3 stks Makeuppunge i hus

 
I søndags fik jeg lige kørt 3 stks makepunge igennem symaskinen. Jeg er bare helt vild med det her stof, som ligner lidt musselmalet, men jeg synes nu godt man kan se, at det ikke er helt de samme slags blomster, som der er på det originale. Jeg har før syet både iphonesleeves og en makeuptaske er stoffet til venstre, men da jeg alligevel var igang med at sy og havde stoffet fremme, tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne sy en mere, så er der jo altid til en lille værtindegave.
 
Alle taskerne/pungene er foret og quiltet med koboltblå sytråd, hvilket jeg synes, passer så fint til blomsternes tryk. Efterfølgende har jeg syet lynlås og matchende pinpin-bånd fast i kanten. Sidst men ikke mindst har jeg selvfølgelig syet mit eget lille labels fast samt bundet en lille trækugle fast i lynlåsen som sidste lille finish.
.
 
 
 
 
 
 
 
 

Med disse blålige blomsterpunge, ønsker jer alle en dejlig uge.




4 kommentarer:

  1. Mange tak Pia. Stoffet til venstre er noget jeg har fået til et blogtræf, men det fås desværre ikke mere.

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne, vil du sælge den med de store blomster?

    SvarSlet
  3. Mange tak, men nej sælger desværre ikke tasken til venstre

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.