lørdag den 25. oktober 2014

Glimmer-diamant


Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg elsker diamanter både når jeg tegner og specielt, når jeg laver collagebilleder. Her forleden dag, var jeg så heldig at få noget glimmerfolie via mit arbejde, da det alligevel skulle smides ud og jeg tænkte straks, at det kunne der blive mange fede collagebilleder ud af.
Til kreatræffet i sidste uge, fik jeg lagt sidste hånd på denne diamant og den er nu klar til at blive sat i glas og ramme.
Det fedeste ved netop glimmerfoliet er, at det ikke sviner, så jeg er heldigvis fri for at have glimmer ud over hele lejligheden. 

Kan I have en dejlig lørdag aften.






1 kommentar:

  1. Hvor er den flot. Sådan noget papir er fantastisk at få fingre i.

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.