fredag den 3. oktober 2014

Oktober-krea-udfordring

Her i oktober har jeg valgt at hoppe med på legen oktober-krea-udfordring, hvor man som minimum skal sy 5 ting fra lageret. Jeg plejer normalt ikke at være med på disse udfordringer, da jeg ikke tør love at kunne overholde det. Men her i oktober vil jeg nu alligevel prøve at se, om ik' jeg kan overholde det, jeg vil i hvertfald prøve. 
Indtil videre står dette på min to-do-liste:
1) Sy foer til min octopustaske
2) Sy nyt iphonesleeves til min forhåbentlige nye iPhone 5s som jeg regner med at købe i denne måned. 
3) Sye nye makeuptasker af mit nyindkøbte libertystof. 
4) Sy lynlås i min færdiggjorte flettede taske. 

Har du nogle gode ideer til den sidste udfordring er nemlig løbet tør for ideer?
Hvad med dig, vil du lege med? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.