lørdag den 8. november 2014

Jeg fletter skam stadig

Her den anden dag fik jeg et spørgsmål fra en af mine søde følgere over på min Facebook side, om jeg egentlig stadig flettede tasker, da hun synes, at det var ved at være noget tid siden, at hun havde set mig fremvise nye tasker. Og ja selvfølgelig fletter jeg skam stadig tasker, tiden skal såmendt bare lige være der, når jeg nu også gerne vil dyrke min tegning, syning, lave smykker, collagebilleder og ja selvfølgelig passe mit arbejde, så kan det sommetider være svært lige at nå det hele, når døgnet ikke har mere end 24 timer.
 
De seneste 4 flettasker har jeg lavet med blot to forskellige papirsvarianter. Et med slangeprint, som jeg er helt forelsket i, samt ganske almindeligt sort gavepapir. Jeg synes, det er lidt skægt at se, hvor mange måder man kan varierer taskens mønster ved blot to varianter og ja der kan sikkert laves mange flere, men her kan I i hvertfald se mine 4 bud.
Den nederste hvor der kun er flettet i slangeprint har min veninde fået, men de andre har jeg skam stadig, hvis du lige står og mangler en oplagt værtinde eller julegave.
 
Peronligt er jeg helt vild med nr. 1, men hvilken en er din favorit?
 


 
 



3 kommentarer:

  1. De er smukke alle fire, men nr 2 er min favorit..... Elsker dine grafisk mønstre på alle måder......

    SvarSlet
  2. Hvor sjovt - det er også længe siden, at jeg har lagt flettebilleder ind, men jeg har også netop lagt et billede ind i dag :-)
    Jeg tror også, at nummer et er min favorit :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.