søndag den 16. november 2014

Vinderen af min fødselsdagsgiveaway



Så det det atter d. 20 november og tid til at finde vinderen af min 3 års fødselsdagsgiveaway i samarbejde med Sof2000. Først og fremmest rigtig dejligt at se, at så mange havde lyst til at lege med og velkommen til alle jer nye, som har fundet vejen frem til min blog.
Der var i alt 36 lodder herinde på bloggen og blev afgjort via almindelig lodtrækning, man er vel lidt gammeldags :-)

Stort tillykke til kommentar nr. 4 som er Helle med 2 lodder.

Helle skøn dig at send mig en mail, så du kan få dit gavekort til Stof2000

Har du også deltaget over på Instagram, så skøn dig at hoppe derover, for der har jeg netop også udtrukket en vinder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.