lørdag den 6. december 2014

Grafiske julepuder fra bestilling til færdigt produkt

For et par uger siden, fik jeg et par henvendelser, en fra min veninde og en der havde fundet mig igennem Instagram. De havde set, at jeg syr de her grafiske puder og ville derfor høre, om ikke jeg kunne sy et par puder i rød/grå/sort og hvide farver selvfølgelig med udgangspunkt i mine grafiske mønstre.
 
Fra bestilling til færdigt produkt.
Når folk henvender sig til mig, så lader jeg dem altid selv bestemme hvilke mønstre og farver, de vil have og derefter får jeg som regel altid fri lejlighed til selv at kombinere farverne.  De her farver havde jeg ikke prøvet at kombinere før, hvilket derfor også gjorde det meget sjovere at lave. Det kan nemlig godt gå hen og blive ret trivielt i længden, når man får en bestilling på eks. 6 ens puder, som jeg fik for et par måneder siden. 

Heldigvis er puderne blevet godkendt af deres ejermænd, så jeg er klar til endnu at modtage nye bestillinger, hvis du ønsker. 
 


 

5 kommentarer:

  1. Uhhhhh, du kan det der med de grafiske mønstre....... heldige den, der får sådan en smuk gave.......

    SvarSlet
  2. De er bare lige så fine, som dem du ellers har lavet! Det er spændende at se, hvordan de tager sig ud i disse farver! Flot arbejde, Helena!

    SvarSlet
  3. Tusind tusind tak kære Anita for din søde kommentar.

    SvarSlet
  4. Inge også tak til dig for dine søde hilsen, og kan da afsløre, at puden er taget godt imod af den nye ejer ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.