fredag den 19. december 2014

Jule- og nytårssmykker

I går aftes var jeg atter til en herlig julefrokost sammen med en masse dejlige veninder og til sådan en aften, hører der sig jo lidt ekstra fint tilbehør til kjolen. Jeg fandt derfor nogle af mine yndlingssmykker frem til aftenen, som jeg i tidernes morgen selv har lavet. Kjolen jeg havde på var sort med lidt guld broderi foroven og derfor synes jeg, at dette sæt matchede så fint dertil. Der var flere af gæsterne som spurgte ind til mine smykker og så er det altså fedt at kunne fortælle, at man selv har lavet dem.
 
Ved du forresten at jeg også laver smykker på bestilling både øreringe, halskæder, læderarmbånd, øreringe i krympeplast, og  fingerringe
Priserne afhænger selvfølgelig af, hvilke materialer du vælger, men skriv til mig på min mail helena.engelbrecht@yahoo.dk så laver jeg gerne netop det, du lige står og mangler til den næste fest.
 


 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.