fredag den 12. december 2014

Zebra og giraftegninger, måske en julegave

Det hele skal jo heller ikke handle om jul her på bloggen, selvom vi jo er i december måned. Alligevel bliver der måske noget om snakken, for jeg vil da lige vise jer alle mine zebra og giraftegninger, som jeg har fået tegnet igennem de sidste par år. Der er nemlig en iblandt disse 10 tegninger, som har været den mest populæreste tegning iblandt mine følgere på Instagram helenasolskin, og min Facebookside Helenas kreative verden og jeg tænkte derfor, at det kunne være lidt sjovt at se, om I kan gætte hvilken en af de 10 tegninger, som jeg har fået flest forespørgsler på? Hvis du gætter rigtigt, er det måske dig, der modtager en af mine tegninger som en ekstra nytårsgave.
 
 Det skulle jo ikke handle om jul, men hvis du nu lige står og mangler den sidste lille ekstra julegaver til dit barn, kæreste, svigermor, barnebarn mm. så sælger jeg dem til 135,- pr. stk. trykt på 250 g kvalitetspapir.
 




 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.