tirsdag den 12. maj 2015

1, 2, 3, 4 nye puder blev sendt afsted til en sød kunde

For et par uger siden tikkede der en mail ind i min indbakke fra en sød kunde, som ville høre om jeg kunne sy fire puder til hendes sofa i de grå, sort og hvide nuancher. Hun var faldet for den runde pude, som I kan se på billede 4, men den havde jeg desværre solgt.
Jeg tilbød hende i stedet for, at jeg kunne sy 2 x 2 puder i et helt andet mønster og farvesammensætning, så hun på den måde indtil videre ville være den eneste af mine kunder som havde netop disse puder. Måske også den eneste I Danmark. 
Ofte når folk bestiller puder hos mig, så vælger de som regel det sikre valg og vælger udfra nogle af mine allerede syede puder, på den måde er de jo sikker på, at de får ligepræcis den/de puder, som de ønsker.
det er selvfølgelig helt forståeligt, at mine kunder helst vil dette, men for mig kan det sommetider godt være lidt kedeligt at skulle sy de samme puder igen og igen. Dermed ikke sagt at jeg gerne vil gøre det for at glæde mine kunder, men sommetider er det nu fedt at kunne lave helt nye mønstre og farvekombinationer og se hvad det ender ud med.
 
Og lige præcis denne løsning var denne kunde meget villig til at indgå i og jeg gav hende derfor også en del rabat på de 4 puder.
Kunden havde jo sagt lige fra starten, at det skulle være i de sort, grå og hvide farver, så dette skulle jeg selvføølgelig overholde. Derudover havde hun også været ret vild med min firkantet tyrkisblå stjernepude, se billede 5, så det måtte derfor godt være lidt i stil med denne. 

Efter en del overvejelser på mønstersamnensætnongen blev 
resultatet disse 2 x 2 ens puder og heldigvis faldt de i rigtig god jord hos kunden. 
 


 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Wauw, hvor er de bare flotte. Det er altså imponerende :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.