søndag den 10. maj 2015

Patchwork-Picture in the making

I weekenden fik jeg færdiggjort endnu et patchworkbillede, men denne gang i andre farver. Det sidste jeg lavede i de blålige farver, fik sin æresplads i stuen, så det kunne matche mine sofapuder, men jeg ville også gerne have et til soveværelset, så derfor måtte jeg jo gå igang igen med at kigge og klippe i gamle magasiner og boligblade. Denne her gang blev farvevalget de diskrete sort/grå og hvide farver, hvilket heldigvis var let at finde i boligbladene. Inspirationen til billedet er selvfølgelig fundet fra dygtige Frk.Hansen Hun laver simpelthen de fineste DIY, som jeg synes er værd at følge. 

Jeg nyder virkeligt, ligesom så mange af de andre kreative ting, jeg går og nørkler med, at sidde og finde ro og bare stresse af med disse kreative projekter. Og jeg tør derfor godt afsløre nu, at der er endnu et på vej.

Hvad finder du ro ved?

 

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.