lørdag den 6. juni 2015

18 stk`s sommer-punge/tasker i alverdens farver

I de sidste par måneder har jeg virkelig behersket mig, hvad det angår nyt køb af stoffer og jeg har derfor i den anledning været hoppet med på den bølge "Få brug alt fra dit stoflager, før du køber noget nyt.
 
Jeg har dog ikke helt holdt mit løfte, men næsten, for jeg må da nok erkende, at der har været lidt stofkøb bl.a. fra Søstrene Grene, som jeg simpelthen ikke har kunne stå for.
 
Derimod har jeg til gengæld fået brugt en masse af mine stofrester både retro, liberty og helt nye stoffer, som jeg aldrig har fået klippet i. Det er blevet til ikke mindre en 18 søde små sommertasker/punge, som jeg synes er oplagte at have med på sommerens små weekendture.
 
Størrelserne variere en lille smugle fra ca. 24 cm x 20 cm til 20 x 14 cm
Perfekt til tandbørsten, hårbørsten, mascara eller andet lækkert gejl, måske til dine hæklenåle eller tegneredskaber. Ja, der er mange muligheder.
 
Jeg har kun lavet en udgave af hver taske, så det er derfor først til mølle princippet. Der laves ikke flere af samme slags. Jeg kan derfor garantere dig, at du på den måde er sikker på, at det kun er dig der har lige præcis sådan en taske.
 
Priserne ligger fra 99-160,- afhængig af str.
Send mig en mail på helena.engelbrecht@yhoo.dk eller kommenter herunder på hvilken en du er interesseret i, så oplyser jeg den præcise pris og sender den til dig.


 
Nr.1
 
Nr. 2
 
Nr. 3
 
Nr. 4
 
Nr. 5
 
Nr. 6
 
Nr. 7
 
Nr. 8
 
Nr. 9
 

 
Nr. 10
 
Nr. 11
 
Nr. 12
 
Nr. 13
 
Nr. 14

Nr. 15
 
Nr. 16

Nr. 17
 
Nr. 18


















1 kommentar:

  1. Rigtig fine tasker - du har godt nok været flittig ved symaskinen :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.