søndag den 14. juni 2015

Hverdags glimt med et tvist af Schulpture by the sea

Et par super skønne dage lige fra Sølund Festival hvor jeg bl.a. skulle være backstagevagt sammen med en gammel barndomsveninde, været til Marie Key koncert i smuk solskin, tilbragt kvalitetstid sammen med familien, gået ture langs vandet, arbejdet på nye tegninger og sidst men ikke mindst været nede at se Schulpture by the sea, som iøvrigt varmt kan anbefales, bliver jeg vidst nødt til lige at vise jer et lille billede-indblik fra de sidste ugers sommerlykke. Ja, jeg skrev rent faktisk SOMMERLYKKE, men vi er jo i følge kalenderen også trådt ind i sommermånederne.

Imens jeg sidder og skriver dette indlæg i de sene aftentimer, kan jeg høre lyden fra Northside festival, som nu bomber på 3. døgn. Jeg ved derfor allerede nu, at det ikke er meget søvn, jeg får i nat, de slutter nemlig først kl 2:00. Ja selv på en søndag.
 
Er det mig, der er ved at blive for gammel eller er det okay, at de spiller til kl. 2:00 på en søndag? Det er selvfølgelig helt okay fredag og lørdag, men jeg synes nu lige det er noget sent på en søndag, at skulle buldre så sent. Der er jo nogle, som rent faktisk skal op og på arbejde dagen efter? 
Hvad tænker I om det? 



















2 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Jeg har endnu ikke været ved Sculpture by the sea, men må vist se at komme afsted!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anna.
    Åhhhh det vil jeg helt klart anbelae dig at gøre, det er virkelig nogle smukke værker, de fremviser i år.

    Håber det går godt med dig på dit nye arbejde ;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.