mandag den 3. august 2015

Back to school

Så er det tilbage på skolebænken eller arbejdet for de flestes vedkommende fra næste uge. Jeg har som tidligere nævnt ikke holdt den helt store ferie endnu, men det gør mig nu heller ikke så meget. Jeg har heldigvis haft nok at se til på mit arbejde og med mit eget lille firma, så har faktisk slet ikke haft tid til at holde ferie.
I weekenden fik jeg taget symaskine frem igen og fik syet lidt nyt til alle jer som enten skal tilbage på skolebænken, begynde på et helt nyt studie eller blot mangler et lille smart penalhus til alle dine skrive eller for mit vedkommende tegneredskaber.
 
De er alle opsyet i smukt libertyprint, dog pånær tre, de er opsyet i lækkert fint pandastof fra Stof2000 Libertystofferne er alt sammen restestoffer, som jeg havde liggende hjemme i skuffen også en oplagt mulighed for, at få brugt nogle af mine yndlingsrestestoffer.
 
Derudover fik jeg også syet en ny shoppe/skulder-diamant-taske. Også her anvendte jeg noget af mit restestof til patchwork-diamanten som front på tasken.
Tasken måler ca. 40 x 55 cm. så der er plads til lidt af hvert. Desuden har jeg syet en lynlås fast i toppen så dine ejendele ikke falder ud.
 
Da jeg efterhånden har alt for mange tasker, sættes den derfor til salg til 249,-
 
Kontakt mig pr mail for interesse helena.engelbrecht@yahoo.dk eller kommenter herunder.
Det er først til mølle, da jeg kun har syet en.
 

























1 kommentar:

  1. Jeg kan specielt godt lide det med de lille blomster :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.