onsdag den 18. november 2015

Så er julemandens kreaværksted åbnet 1

Som jeg også skrev på min Instagram @helenasolskin for et par dage siden, så elsker jeg at lave mine julegaver selv, men dette medfører selvfølgelig, at man bliver nødt til at starte i god tid, især når man har et fuldtidsarbejde og er selvstændig samtidig. Men dette er jo ingen undskyldning for ikke at åbne julemandens kreaværksted, som jeg i år har valgt at kalde mine julegave-indlæg.

Nu tænker du sikkert, hvorfor jeg mon vælger at vise de færdige ting frem herinde på bloggen, før det overhovedet er blevet jul. 
Jo, for det første, så læser min nærmeste familie ikke med herinde, gad vide om de overhovedet ved hvad en blog er:-) Derudover så tænkte jeg, at I måske også selv kunne få lidt inspiration til at lave jeres egne julegaver i år. Jeg vil dog sætte stor pris på, hvis du "låner"en af mine julegaveideer til inspiration, at du så lige linker over til min blog eller Instagram @helenasolskin. 

Den første julegave som netop er i hus, er til min bror og svigerinde. De har nemlig lige bygget helt nyt hus, som de netop er flyttet ind i her d. 20 nov. Derfor tænkte jeg, at det jo ikke kunne være mere oplagt at lave en krukke, samt et par fade til deres nye køkken. Så er jeg i hvertfald sikker på, at de har noget at servere på til deres kommende gæster i deres nye hus.

Jeg har desuden lavet en DIY på porcelænsmaling, som du finder under mine DIY







1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.