mandag den 9. november 2015

Tag godt imod Hr. og Fru. Danamrk

Jeg har efterhånden fået tegnet en del illustrationer til børneværelset og jeg må nok erkende, at det ikke er blevet til så mange varianter til de + 60. 
Jeg vil jo gerne forsøge at favne bredt, ja også til de lidt ældre, men det har været lidt svært for mig helt præcist at vide, hvad I, altså den ældre genration, gerne vil have.
Jeg gik derfor i tænkeboks og fandt så ret hurtigt frem til, at jeg ville tegne en kariktatur tegning af et ældre ægtepar set fra den humoristiske side. 

Jeg synes selv den blev veldig morsom og taget i betrækning af, at jeg ikke har gjort mig så meget i netop denne tegnestil, så synes jeg nu egentlig den blev veldig morsom.

Tænkte også, at den kunne være lidt sjov at give i julegave til sine bedsteforældre.

Hvad synes I?



2 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.