onsdag den 16. december 2015

My little boy and my little girl

Nogle af jer har måske set de seneste børneillustrationer af min seneste lille klokkeblomst-pige og min lille dreng med skildpadden på min Instagram eller Facebookside, men I der læser med herinde, hvis der stadig er nogle tilbage, skal da heller ikke snydes for, at få dem vidst frem herinde.

De er allerede blevet taget rigtig godt imod, især herop ved juletid, er der mange som har købt dem til julegaver. Ja, selv min dejlige veninde på 27 år fra Kbh. har forelsket sig i klokkeblomst-pigen, så den er skam også kommet en smuttur over broen.

De sidste par dage har bare gået alt alt for stærkt, især på arbejdet er der virkelig meget at se til for tiden, men det skyldes jo nok december-travlheden. Godt det snart er juleferie eller dvs. jeg skal desværre arbejde imellem jul og nytår, men jeg har da heldigvis fri alle helligdagene og nytår, så jeg vil skam ikke klage.

Her til aften har jeg lige holdt en mini juleafslutning for min lille klaverelev som kommer hver onsdag aften. Vi har rigtig hygget os med at lave origamijuletræer og jule-svane-hjerter.
Hvis I har lyst til at se et lille indblik på, hvad vi har haft gang i, er I velkommen til at kigge med over på Instagram @helenasolskin




Send mig en mail, hvis du skal nå at have fingerne i en af mine seneste tegninger, i hvertfald hvis de skal frem inden jul.
Sidste frist for bestillinger er nemlig d. 20/12


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.