fredag den 22. januar 2016

Giraffen Gumle nu som vægur til børneværelset.

Står du og skal til at lære dit barn klokken at kende og har du ikke lige lyst til at skulle tage dit vægur op og ned fra væggen, så har jeg nu lavet en "Hvad er klokken vægur-plakat netop til dig og dit barn.

Giraffen Gumle, som jeg også sælger som plakat, har jeg valgt som front-figur-motiv på uret, da jeg synes den passer godt både til pige- og drengeværelset, samtidig så er det også en af de plakater, som er blevet efterspurgt og solgt mange af. Jeg tænkte derfor, at det var den oplagte illutration at have på.

Uret fungerer således:

Du vil i pakken få tilsendt et vægur som billede 3 trykt på 250 g kvalitetspapir
1 stk visere
1 stk clips

Viserne sættes på med clipsen og videre ind i hullet på plakaten, jeg har afmærket hvor på de skal sidde på plakaten. Herefter kan du sætte plakaten på et Clipboard/tegnebord, som jeg har vist nedenunder. De kan bl.a. købes i IKEA. 
Du kan også sætte plakaten direkte fast på væggen med elefantsnot.

Nu kan du sammen med dit barn selv køre rundt med viserne og lære klokken.

Pris 160,-
1 stk A4 plakat trykt på 250 g kvalitetspapir
Inkludere 1 sæt viser
1 clips

Send mig en mail for interesse på 
helena.engelbrecht@yahoo.dk


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.