fredag den 1. januar 2016

Godt nytår

På denne første dag i år 2016 vil jeg blot ønske jer alle et fantastisk godt nytår. Jeg håber i alle havde en dejlig aften, og i ligesom jeg har nyt 1. januar med ren afslapning og gåtur ude i det smukke danske land.
Jeg har i år valgt ikke at lave et samlet indlæg Året der gik, simpelthen fordi tiden ikke er til det, men derfor skal i dag ikke snydes for de mest likede billeder fra Instagram og sjovt nok, så var det selvfølgelig samtlige af mine ni billeder, som indgik mine streger.

Det har været et rigtig dejligt og spændende år for mig med mange gode ting af rejser, hygge med venner og familien, mit dejlige arbejde hos Damgaard-Jensen og ikke mindst søde kollegaer. 

Det har også været mit første år, hvor jeg har været selvstændig med mit eget lille kreative univers og uden alt jeres støtte, opbakning og hjælp havde det slet ikke været muligt for mig at realisere.


Med disse ord vil jeg blot ønske jer alle et godt nytår.




Nogle der kan spotte hvor denne kransekage er blevet inspireret fra?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.