mandag den 1. februar 2016

Bestillingsopgave til Sygeplejeshoppen.dk

Nogle er jer har måske fuldt lidt med over på min Instagramprofil @helenasolskin og Facebookside Helenas kreative verden, at denne lille sygeplejerske har ligget på mit tegnebord de sidste par uger.
For godt og vel en måneds tid siden, blev jeg nemlig kontaktet af www.sygeplejeshoppen.dk, som ville forhøre mig, om jeg havde lyst til at tegne en plakat til deres webshop. Det eneste krav de havde var, at der selvfølgelig skulle være en sygeplejerske på og så gerne i denne babystil, som jeg efterhånden har tegnet en del af.

Jeg var ikke et sekund i tvivl om at sige ja, da både mine to kusiner, min svigerinde og flere af mine veninder er sygeplejersker eller er ved at uddanne sig til sygeplejersker. Jeg synes derfor, at det var en oplagt ide, at have på deres webshop, især som gave til ny udklækkede sygeplejersker.

De gav mig stort set frie tøjler til, hvad der eller skulle være på plakaten, men selvfølgelig skulle den da bæger præg af, at pigen skulle ligne en sygeplejerske.

I fredags modtog de så min sending af plakater til deres webshop og jeg må nok indrømme, at jeg var noget spændt på, hvad de synes om resultatet. Heldigvis blev den godkendt med et stort smil og allerede nu kan jeg se, at der er flere der har bestilt den inde på deres hjemmeside.

Plakaten kan kun købes derinde, da det er et samarbejde jeg har lavet igennem deres webshop og undertegnede. Desuden kan jeg varmt anbefale jer at tage et smut forbi deres webshop. Foruden fede smykker, gadgets, diverse urer mm. så er der altså lidt for enhver smag derinde også til jer der ikke lige læser eller er sygeplejersker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.