lørdag den 27. februar 2016

Ørestikkers til den travle kvinde DIY

Jeg har igennem årernes løb fået lavet mange forskellige slags øreringe og der hersker vidst heller ingen tvivl om, at jeg elsker både at lave dem og samtidig er det jo dejligt at have lidt at skifte med. Der er heldigvis også blevet solgt en del rundt omkring i det danske land, hvilket jeg er rigtig taknemmelig for, jeg kan jo ikke gå med så mange selv.

Her den anden dag, fik jeg igen lyst til at tage smykkematerialerne frem, for jeg synes, at jeg manglede lidt nyt, især til hverdagsbrug.
Da mit arbejde er ret fysisk forstået på den måde, at jeg både går og står meget, er det derfor ret upraktisk med lange øreringe. Jeg tænkte derfor, at jeg ville lave nogle ørestikkers, som ville være oplagte at have på til arbejde og hverdagsbrug.

Jeg fandt derfor nogle super lækre smykkematerialer hos www.smyks.dk.

Jeg har ved disse ørestikkers ikke skulle investere i det helt store, blot lidt ørestikkers, et par læderstjerner, forgyldte mønter i forskellige størrelser, børstet dråbeform, ja så er du faktisk godt kørende til at kunne lave mange variationer af ørestikkers.

Her kan du se listen over de materialer, jeg har brugt til at lave 7 forskellige par og der er sikkert mange andre muligheder for at sammensætte øreringene på.
Prøv dig frem og lav dine helt unikke ørestikkers.

Materialer:

Her kan du se, hvordan jeg har lavet 7 forskellige ørestikkers.


Alle smykkematerialerne er sponsoreret fra Smyks.dk men mine DIY`s er mine egne.










3 kommentarer:

  1. Er vild med dem med stjerner og dem med hjerter, de er SÅ fine :) kh Pia

    SvarSlet
  2. er de limet sammen eller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er de ikke på den måde kan du skifte stikkerne som du gerne vil sammensætte dem.

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.