torsdag den 4. februar 2016

Solskinspunge af stofrester

Endnu engang har jeg fået syet lidt af mine stofrester, jeg må jo efterhånden til, at få syet de sidste ting til nytårsudfordringen #nytårsforsætsy20, så jeg igen kan købe nyt stof til nye projekter.

Den anden gik jeg lige amok med mine stofrester og fik klippet til hele 4 nye penalhuse/tasker, ja de kan jo bruges til mange ting.

Jeg er blevet helt bidt af at kombinere de forskellige små stumper stof på kryds og tværs, så selv de helt små stykker stof kan blive brugt.

Alle taskerne måler ca. 24 x 14 cm og er foret med lækkert stof indvendig samt lukkes med en lynlås i toppen.

De er alle til salg og koster fra 175-250,-

Send mig en mail, hvis du ønsker en af dem.


1 kommentar:

  1. Så fine de er :) Lækkert at få brugt de små rester - jeg koger selv på noget udstyr til venindes lille ny, der kan laves meget ud af rester til de helt små :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.