torsdag den 24. marts 2016

Babyboom - Navneplakater


Jer der følger med på min Instagram @helenasolskin har måske lagt mærke til, at jeg har fået en stor kærlighed for at tegne forskellige baby-børnemotiver særlig minded til Navneplakater, hvor I så selv kan vælge hvilke oplysninger der skal stå på det enkelte billede.
Indtil videre har jeg fået lavet ni forskellige udgaver, fire til piger og fem til drenge. For at det skal være nemmere for mig at holde styr på, når I bestiller det valgte motiv, har jeg valgt i samråd med mine facebookfølgere at navngive dem. Måske nogle af jer kan se en sammenhæng iblandt drengenes navne? 

Jeg har her lavet en samlet oversigt over dem alle og jeg kan godt afsløre allerede nu, at der er flere på vej.

Priserne ligger fra 150,- afhængig af størrelse og tekst

Ønsker du at bestille en kan du kontakte mig på mail
helena.engelbrecht@yahoo.dk 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.