fredag den 25. marts 2016

Forårsmarked i Vejle - Kidbazar

Jeg er så taknemmelig for, at kunne fortælle jer, at jeg har været så heldig endnu engang at komme ud i det lille danske land med et udvalg af mine kreative syslerier.
D. 8. maj står jeg klar til Kidbazar i Vindning Idræts Center fra kl. 10-16 med et stort udvalg af mine tegninger, tasker, babyhuer og et lille udvalg af mine gammeldags mohairbamser samt dukker.

Det er ikke første gang, at jeg skal ud med mine ting. Jeg har bl.a. tidligere været på Upcomers i Vejle, Små lopper på Godsbanen, Julemarked på Steinerskolen i Skanderborg samt vinterudstilling på Houghus Gods ved Jelling, så jeg har efterhånden været lidt rundt omkring.

Kidbazar er et marked som har hovedfokus på børn og børneværelset som tema. Der vil være imellem 50-70 forskellige stande alt lige fra børnetøj, plakater, bamser og private som gerne vil sælge ud af deres børneinventar. En oplagt mulighed for at gøre et godt kup på en dejlig søndag.

Du kan læse mere om markedet samt se hvem der udstiller på Kidbazar`s facebooksíde og Instagram

Håber vi ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.