lørdag den 12. marts 2016

Illustrationer til barnedåb, konfirmation, bryllup eller blot den runde fødselsdag

Foråret og sommeren er jo den tid på året, hvor der især er mange konfirmationer og bryllupper som skal holdes og det er oftest også denne tid, at de store runde fødselsdage aflægges på grund af vejret.

Jeg har derfor lavet et lille parti af illustrationer, som netop er minded på de "store" festdage.

Meningen med illustrationerne hvor der er streger på er, at gæsterne med deres finger skal sætte deres fingeraftryk på med lidt maling som balloner, som minde for dagen.

Ved Livets træ billede nr. 5 kan gæsterne på samme måde sætte deres fingeraftryk på, men her bare som blade.

Du kan desuden få tilført en personlig tekst eller navn på illustrationen, så det gør den mere personlig eks. til billede nr. 2 og 6.

Billede nr. 1 "Barnevogn" oplagt til barnedåbet

Billede nr. 2 Kærestepar "Under mælkebøttens pust" oplagt til brylluppet

Billede nr. 3 Kærestepar "Luftballon" oplagt til brylluppet

Billede nr. 4 Kærestepar "Vi vil altid følges ad" oplagt til brylluppet

Billede nr. 5 "Livets træ" oplagt til den runde fødselsdag eller konfirmtionen

Billede nr. 6  "Hr. og Fru. Danmark" oplagt til sølv-, guld- eller kobberbrylluppet.

Billede nr. 7 "Jeg vil altid elske dig" oplagt til mor eller fars dag

Priserne ligger fra 180 str. A4 trykt på kvalitetspapir.
Ønskes den i større str. kan i kontakte mig på helena.engelbrecht@yahoo.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.