lørdag den 30. april 2016

Mine billeder hjemme hos mine kunder og forhandlere

Siden jeg startede som selvstændig for præcis 1 år og 4 måneder siden har mine billeder efterhånden spredt sig ud i de danske hjem og i enkelte forretning rundt omkring, sågar også nogle nordpå.

Jeg får ofte sendt billeder fra kunderne, når de har fået hængt dem op i deres hjem, hvilket jeg er utrolig taknemmelig for. Det er nu altid lidt skægt, at se sine egne streger i andres hjem.

Som I nok kan spotte så er det især på børneværelset, at mine billeder har indfundet sig godt og der hersker vidst heller ingen tvivl om, at det er Gif, Gaf og Guf som helt klart topper mine bestsellers.

Jeg begynder efterhånden også at have dem i en del butikker og webshops heriblandt


Ummi i Kbh


Blikfang i Odense

Hygge By Berlin  i Kbh også kendt fra det seneste program Nybyggerne fra TV2


Sygeplejeshoppen her forhandles mine Sygeplejerske-plakater

Mine børneillustrationer er helt klart mine bestsellers

Gif, Gaf og Guf på forskellige børneværelser






 Min Hoptimist-tegning givet i gave til min bror og svigerinde i deres nye hjem

Smuk billedvæg fra butik Danmark og Norden

Hjemme hos mig selv har jeg selv sammensat denne billedvæg

Endnu en flot sammensætning hos en af mine kunder

Min sygeplejerske også set hjemme hos en af mine kunder, som snart er færdiguddannet som sygeplejerske. Forhandles kun hos Sygeplejeshoppen.

Smukke og unikke billedvægge fra butik Danmark og Norden

Moderne og stilrene billedvægge fra mine kunder, hvor især Skovens Konge, billedet af krondyret topper.
Og som noget helt nyt kan man nu også få nogle af mine billeder på træ via Den moderne Fødselstavle 
















1 kommentar:

  1. Jeg har jo selv et par af dine tegninger hængende, og du fortjener sgu din succes :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.