lørdag den 18. juni 2016

Det blå guld - De blå tasker - UDSALG


Der hersker vidst ingen tvivl om, at jeg elsker de blå/tyrkise farver, hvilket nok også er medvirkende til, at mit valg af stoffer også tit peger derhen af disse farvekombinationer. Heldigvis er jeg ikke ene om disse yndlingsfarver, jeg har bl.a. en del af mine kunder, som er ligeså forelsket som jeg.

Så sent som i sidste uge skrev en af mine trofaste kunder, som bl.a. har købt to af mine toilettasker, om jeg ikke ville sy en ny til hende netop i  nogle blålige farver.

Jeg havde heldigvis lige købt noget nyt stof med fine blå blomster på og der var derfor heller ingen tvivl fra kundens side, at det skulle være netop dette print hendes taske skulle sys i.
Se billede nr. 3 og 4.

Her den anden dag sad jeg og kiggede mine kasser igennem med tasker og kunne da også godt se, hvilken farver der dominerede mest. Nemlig den BLÅ.

Jeg tænkte derfor, at jeg nok hellere måtte få lavet et lille udsalgstilbud til jer, så de ikke skal ligge og samle støv.

Priserne står under hver taske og bestillingen modtages pr. mail på
helena.engelbrecht@yhaoo.dk

OBS det er først til mølle, da jeg kun har en af hver.

Nr. 1) Nu 175,-
før 195,-


Nr. 2) Nu 175,-
før 195
Nr. 3 Nu 165,-
før 175,-
Solgt
Nr 4) Hele sættet Nu 300,-
pr stk 145,-
Nr 5) Skuldertaske Nu 450,-
før 485,-

Nr 6) Nu 145,-
før 155,-
Solgt
Solgt
Nr 8) Nu 135,-
før 155,-
Nr 9) Nu 135,-
før 155,-
Nr 10) Nu 145,-
før 155,-
Nr 11) Nu 145,-
før 155,-
Nr 12) skuldertaske Octopus
Nu 850,-
før 950,-

Nr 13) Broderet tiger-skuldertaske
Nu 1500,-
før 1800,-

Nr 14) Zebra skuldertaske
Nu 450,-
før 550.-















2 kommentarer:

  1. Hej Helene.
    Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at du har prissat dine tasker nummer 4 forkert. Sættet koster 300 kroner, men hver for sig koster de 145 kroner. Når man plusser det, 145+145 bliver det kun 290. Det er vel ikke meningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda
      Tusind tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Det er selvfølgelig en fejl.

      Prisen for to er samlet 280,-
      Mvh Helena

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.