tirsdag den 21. juni 2016

Perlehygge-billed-giveaway


Hvor har jeg glædet mig til at skulle præsentere dette skønne samarbejde, jeg har lavet sammen med den skønne Anja også kendt som den søde hama-pige der har mere en 10.0000 perler på sin instaprofil @anja_takacs

Vi vil gerne udlove en lækker giveaway, hvor en heldig person kan vinde 2 stk valgfri illustrationer fra min side Helenas kreative verden samt Anjas nye bog Perlevenner.

Alt du skal gøre for at være med er, at hoppe over på enten facebook eller Instagram og læg en enkelt lille kommentar, så du med i kampen om denne sommer-perle-billed-giveaway

Alle stemmerne bliver talt sammen d. 6. Juli hvor vinderen også vil blive offentliggjort.

Held og lykke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.