onsdag den 29. juni 2016

Sommetider skal man se tingene lidt fra alle sider - zebra-illustrationer


Der er ikke meget, jeg har fået tegnet her på det seneste, tiden har simpelthen ikke været til det. Både med mit nye ekstra arbejde, som jeg virkelig er blevet glad for, samt den skønne nyhed om, at min bror og svigerinde venter sig en lille pige her til november, så løber jeg bare ekstra stærkt i denne tid. Især når de skønne forældre så også vælger at ligge bestillinger på både uroer og billeder til prinsessens værelse, ja så har den kommende faster pludselig fået travlt på den gode måde:-) For tro mig, jeg nyder virkelig at have fået den ære, at kunne være behjælpelig med indretningen af nieces prinsesseværelse.

Jeg har dog alligevel formået at få tegnet en ny lille zebra-serie, som jeg faktisk er blevet rigtig godt tilfreds med. Jeg har valgt at kalde serien "Sommetider skal man se tingene lidt fra alle sider"

Jeg synes netop, at denne titel passer så fint hertil, da også livet indebærer, at man netop ser det lidt fra alle sider.

Min tegnestil er, som mange nok allerede har set med mange grafiske mønstre, men jeg har netop ved denne serie valgt, at lave dem helt simple og jeg synes faktisk, at det giver et overordnet fint og enkel helhed, især når man ser dem samlet.

De er allerede blevet taget rigtig godt imod både fra Instagram @helenasolskin og fra Facebook Helenas kreative verden, men jeg har valgt, at de kun vil blive solgt i et begrænset oplag, hvor jeg samtidig signerer dem bag på med nr. 

Har du allerede nu forelsket dig i en af dem, så skynd dig at send mig en mail på: helena.engelbrecht@yahoo.dk

                                         "Sommetider skal man se tingene lidt fra oven"

"Sommetider skal man se tingene lidt fra siden"

"Sommetider skal man se tingene helt tæt på"

"Sommetider skal man se tingene med det blåtte øje"




1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.