tirsdag den 12. juli 2016

Min skyuro nu i Hendes Verden uge 28 2016


Der er squ lidt underligt, men samtidig også vildt surrealistisk at sidde med denne uges udgave af Hendes Verden. At slå op på side 92 og finde sine egen skyuro i bladet under kreative ideer, ja så bliver man nu engang lidt glad.

I har jo efterhånden set et par udagver af både mine skyuroer og måneuroer og flere af dem har jeg efterhånden også fået lavet op til mere end en gang, specielt den lyserøde/lilla skyuro, som mange pigebørn efterhånden har lagt billet ind på.

Jeg bliver aldtig træt af at lave dem, især ikke når mine kunder eller nok nærmere mine kunders børn  bliver rigtig glade for dem.

Jeg er pt i gang med to helt nye designs, som i vil få at se snarest herinde, men kan du ikke vente, så længe, så viser jeg i de kommende dage lidt mere af dem på min Instagramprofil @helenasolskin.

I øvrigt så kan jeg da lige varmt anbefale at købe ugens Hendes Verden og nej dette er ikke et sponsoreret indlæg.
Men der er nemlig i denne uge et hav af super fine ideer som både store og små kan være med på. Her nævner jeg bl.a. skønne ideer med hamaperler, fem fantastiske ideer du kan sy af et simpelt viskestykke, skønne strikke- og hækleopskrifter og fantastiske lette og lune sommeretter.  

2 kommentarer:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.