tirsdag den 13. september 2016

Mine små troldepus


Så har jeg endelig fået tid til at tegne lidt igen og de seneste små pus som er kommet til på tegnebordet er lille Ferdinand og hans måske kommende kæreste Fionia.
Jeg husker tydeligt som barn, da jeg næsten dagligt legede med disse Dam-trolde og det vækker derfor dejlige barndomsminder, når jeg ser på dem.
Hvor alle mine trolde er blevet af den dag i dag, ved jeg desværre ikke, men en ting er i hvertfald sikkert, mine to små troldepus får i hvertfald lov til at komme op og hænge i mit soveværelse for en stund.

Navnene til mine trolde har mine følgere fra henholdsvis Instagram og Facebookside Helenas kreative verden fundet frem til og jeg må igen indrømme, at jeg nyder at se alle de mange fine navneforslag I kommer med, når jeg spørger jer til råds til titelnavne på mine billeder.

Jeg faldt pladask for Ferdinand og Fionia, da disse to navne blev foreslået og det blev derfor navnene på mine to små troldepus.

Legede du også med Dam-trolde som barn?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.