mandag den 19. september 2016

Ørestikkers in the making


Til trods for en del arbejde det seneste stykke tid, så har jeg alligevel fået lavet og sendt en hulens masse øreringe afsted, især mine øreringe i krympeplast med fugle i forskellige farvenuancer har været ret så populære og jeg må da også tilstå og sige, at jeg rent faktisk nyder at lege med farver i forhold til mine tegninger, som jo normalt kun er i sort/hvid.

Derudover har jeg også fået udnyttet noget af mine libertystofrester til små søde ørestikkers, en oplagt mulighed til at få brugt lidt fra resteskuffen, som efterhånden hober sig op, det kender du vel sikkert til :-)

Har du forelsket dig i et par af mine øreringe, så send mig endelig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk priserne ligger fra 95-180,- alt afhængig af str. og materialevalg.


































OBS de musselmalede sælges ikke














































































3 kommentarer:

  1. Wauw Helena, SKAL man kunne vælge???
    jeg er ret vild med de grønne creoler og mange af de sort/hvide som ser lidt mere store og ekstravagante ud.
    YOU rock girl!!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhh hvor er du sød kære Libbie, du siger da bare til hvis jeg skal lave et par til dig:-)

      Slet
  2. Sikke mange fine øreringe du har lavet

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.