søndag den 18. september 2016

Uroen der fik et nyt hjem


Det har været endnu en af de laaaaange arbejdsweekender i restauranten fredag, lørdag og søndag med selvskaber alle dage lige fra 80 års fødselsdag til en 40 års fødselsdag, guldbryllup samt skolejubilæum, så der har været godt gang i den i alle vores festlokaler og derfor har der også været stille herfra mig og den kreative front.

Efter sådan en lang weekend er det nu virkelig rart, at få sådan et fint billede tiggende ind på min mail fra en af mine søde kunder, som netop havde modtaget denne fjeruro, som jeg viste jer i forrige indlæg. Kunden var meget tilfreds og jeg må da også ærligt indrømme, at jeg bliver både glad og rørt, når jeg ser dette fine billede af min uro over den kommende babys seng.

Ellers går dagene meget med arbejde, men forhåbentlig får jeg et par fridage i ugens løb, så mon ikke der bliver lidt tid i kreaværkstedet. Jeg har jo også et par projekter til min nieces kommende børneværelse, som skal laves færdig.

Er du nysgerrig på at se, hvad jeg er i gang med, så kan du altid følge med på min Instagram @helenasolskin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.