søndag den 30. oktober 2016

Babyhagesmækker og hårsløjfer til den kommende niece

Nu skal jeg nok love jer, at dette indlæg bliver det sidste indlæg omhandlende min kommende niece inden hun er kommet til verden, for ja nu er det kun spørgsmålet om dage, før hun ankommer.

De første par måneder skal hun selvfølgelig ammes eller have modermælkserstatning, men efter et par måneder kommer der jo også et tidspunkt, hvor hun jo skal til at have grød og andet babymos og derfor synes jeg, det ville være oplagt at få udnyttet lidt at mine rester fra ugle-babytæppet, så det ikke skulle gå til spilde.
Jeg har derfor fået syet to par hagesmækker med en fin blondekant, ja lidt finesse skader vel ikke, selvom man blot skal spise. Forældrene har ikke set dem endnu, men mon ikke de bliver godkendt ligesom alle de andre ting, jeg er kommet med. Jeg tror i hvertfald ikke, at farverne fejler noget.

Den kommende mor, altså min kære svigerinde, har også lige bestilt et par hårsløjfer til den lille, så hun bl.a. kan være fin til den kommende dåb samt til andre fester og kommende begivenheder.
Ja hvem siger det ikke er klogt at være i god tid.
















2 kommentarer:

  1. hvor er det fint, jeg er lige blevet mormor til den dejligste lille pige, så måske jeg skulle hugge ideen med flæsen på hagesmækkene :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.