søndag den 2. oktober 2016

Giraffen Viola med sine to venner

Mange af jer har måske allerede set min lille girafunge, som her i weekenden fik navnet Viola.
Hun blev sent fredag lagt ud på både min Facebookside og min Instagramprofil @helenasoslskin. Men i skulle da ikke snydes for, til jer der stadig læser med herinde, at få et lille indblik på min seneste lille giraftegning.

Jeg har jo før vist jer min store interesse for særligt at tegne giraffer og zebraer og der er vidst efterhånden kommet en del til i samlingen, se blot i disse indlæg.

Jeg har efterhånden ladet mine følgere bestemme, hvad mine illustartioner skal have som titel og denne lille giraf her hermed ingen undtagelse.

Jeg lavede derfor en rundspørgelse på både Facebook og Instagram og hold nu fast hvor kom der altså mange søde forslag. Der var dog en kommentar fra Lone @mendelren fra Instagram, som skrev følgende kommentar:

 "Som altid helt vild smuk, men for mig kan hun kun hedde Viola. Vores familie er nemlig lige blevet beriget med en lille viola-pige. 💗 Hun har også meget store undrende øjne, endda selvom hun blot er få timer gammel."

Mit hjerte var derfor solgt, da jeg læste denne kommentar, så hun kunne simpelthen ikke hedde andet end Giraffen Viola.

Allerede nu har I både på Facebook og Instagram tager rigtig godt imod hende og endda også blevet bestilt i massevis. Jeg har derfor også måtte melde udsolgt, men overvejer at sætte hende til tryk igen, hvis det skulle have interesse for nogle af jer.

Hvad tænker I?







2 kommentarer:

  1. Jeg tænker, at jeg er helt pjattet med Viola og hendes små venner <3

    Kh Karin

    SvarSlet
    Svar
    1. Karin hvor er du sød og du er jo allerede en af de heldige at have dem 😘😘😘

      Slet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.