mandag den 17. oktober 2016

Malaga 2016 del 3

Malaga 3. og sidste del

Har du ikke læst de andre to indlæg om min Malaga-tur, så vil jeg varmt anbefale at læse dem først før dette indlæg.

På dag 5 havde vi valgt at køre ca 20 min. kørsel nord fra vores bolig til en kæmpe dyrepark, hvor der også var delfiner. Jeg ved godt, at der er en delte meninger om delfiner og det at folk vælger at betale penge for at se et show med dyr der er "fanget" i et bassin.
Men det at høre fra de fagfolk, hvor godt de her delfiner havde det, samt se med egne øjne hvilket bånd delfinerne og menneskerne havde med hinanden, var det hele værd.
At så selve showet var over alt forventning og gjorde nu bare hele oplevelsen og turen endnu bedre.

Det var desuden første gang mine forældre overværede sådan et show og de var også meget positivt overrasket over at se, hvor godt delfinernes havde det. Ud over delfiner var der også papegøjer, flamingoer, aber, søløver og sæler. Så igen en attraktion som jeg vil anbefale, især hvis du har små børn med.















På dag 6, altså den sidste dag lå vi på stranden det meste af dagen, hvor jeg tillod at slå min rekord i at bade. Jeg tror, jeg var ude at bade mindst 7 gange den dag og det kunne da også både ses og mærkes på min solskoldne krop om aftenen. Dam mine skuldre var blevet røde.



Om eftermiddagen var vi igen ude at spise og om aftenen fik vi ryddet lidt op i boligen samt pakket til flyrejsen dagen efter.

Dag 7, ja den er der vel ikke så meget at skrive om andet end hjemrejsen med fly og med ind og udtjekning samt selve flyveturen, ja så går der jo hurtigt en dag.

Men alt i alt en super dejlig ferie, som jeg helt sikkert vil tænke tilbage på med mange mange fantatiske oplevelser. 



Ja, det er mig der svømmer derude i bøljen blå.





Ude godt men hjemme bedst.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.