søndag den 27. november 2016

1. søndag i advent 2016



Havde nær ikke troet, at jeg ville nå at blive klar til 1. søndag i advent, men nu begynder julefreden efterhånden at sænke sig her på Frederiksberg.
Jeg har fået lavet min lille Luciapige færdig i hamaperler og tændt mit første lys i adventskransen.
Det er nu min 5. jul uden min elskede far. Han vil altid have en stor plads i mit hjerte specielt her i julen, hvor man jo oftest samles i familiens skær, kan jeg mærke, at savnet til ham er endnu større og ekstra svært.


Min adventskran/ lysestage lavede jeg sidste år og den har jeg igen i år valgt at tage frem. Dels fordi jeg personligt godt kan lide den lidt enkle stil og designet, men sågar også fordi jeg simpelthen har haft så travlt med arbejde og det kommende julemarked sammen med Fundamentet i Ridehuset, som løber af stablen fra på torsdag og en uge frem. Du kan læse meget mere om det her.


Min lille eller den er vel i bund og grund ikke så lille igen, den fylder nemlig 6 perleplader, har nu fået ærespladsen ved siden af mit Luciabillede, så lidt julepynt er der kommet op her i min lille lejlighed i hjertet af Aarhus.


Har du selv lyst til at gå i krig med en ligende lysestage, så  tjek evt. tidligere indlæg her.


Har du også fået pyntet lidt op til jul her på denne 1. søndag i advent?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.