fredag den 4. november 2016

Årets julekort, klippeark og ophæng nu på shoppen 2016


Inden vi ser os om, er det jo blevet jul og tid til at sende årets julehilsen. Personligt elsker jeg at få håndskrevne julehilsner fra familie og venner, men desværre hører det sig efterhånden til sjældenhederne. Alligevel synes jeg nu, det er vigtigt at holde fast ved de gamle værdier og traditioner netop her ved juletid.

Holder du også stadig fast på de gamle værdier med traditionelle håndskrevne julekort?

Kortene kan samtidig også bruges til til- og frakort på årets julepakker. Selv går jeg meget op i, at gøre noget ud af selve indpakningen og kortene på mine julegaver, da jeg synes det er hele værdien i sig selv og kunne viderebringe sine hjemmelavede julegaver til sine kære med god samvigtighed.

Jeg har fået tilføjet lidt flere julemotiver til samlingen siden sidste år, så i år kan i også få lov til at mikse jeres egen lille pakke med julekort som alle er i A5 str. trykt på 250 g kvalitetspapir.

Priserne på julekort er:
1 stk. 50,-
3 for 130,-

Bestilling sker ved at i sender mig en mail med de motiver, du gerne vil bestille.

Jeg har i år også fået lavet små juleophæng, som er kommet på klippeark. De er oplagt til små juleophæng i vinduet eller på grene, se billederne længere nede, eller som små til- og frakort på julegaverne.

Priserne på klippeark:
Frit valg 100,- pr stk.

Bestilling foregår ved at I sender mig en mail med de julekort/ klippeark i ønsker. Skriv evt. navn eller nr på de julekort, du vil have, Så gør det det lidt lettere for mig, at finde ud af, hvilke du vil bestille.


1 Nisseline


2 Frk. Lucia


3 Den syngende Engel


4 Skytsenglen Gabriella


5 Rasmus Magnus


6 Snemand Frost


7 Den grafiske julekugle


8 Juletræets med sin pynt


9 Juletræet i ny fortolkning


10 Juletræet med de 12 julelys


11 Julegrankogle


12 Julen er hjerternes fest


13 Hjertets Renhed


14 Rensdyret Rudolf


15 Rudolf med nissehue


16 jomfru Mariea med sit lille Jesusbarn


Juleophæng kan fås som klippeark










Klippeark 1 med engle og snemand

Klippeark 2 Rensdyr og julefår


Klippeark 3 Klassiske Julemotiver































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.