lørdag den 14. januar 2017

Flere mumitasker in the making

De sidste aftner har jeg haft et par stille hyggestunder bag symaskinen. Jeg har igen været i gemmerne og kigget lidt i restestofkassen og jeg vidste godt, at jeg havde noget mumistof liggende, som jeg tænkte ikke bare skulle ligge og samle støv.
Men i ved jo, det der med tiden og så lige at få fundet symaskinen frem fra skabet, det bliver altså bare ikke lige hver dag. Men når den så først er fundet frem, så bliver der også syet derudaf.

Jeg fik lavet 4 nye makeuppunge, toilettasker, mini-iPad-sleeves ja der er mange muligheder for anvendelse.
De er alle syet i det fineste mumi-vintagestof, forret med det lækreste pladevat samt påsyet pinpin-bånd i matchende farver samt isyet lynlås, så dine ting ikke falder ud.
Størrelserne varierer en lille smugle, men kan ses under hvert enkelt billede.

Jeg er selv ret forelsket i den første, men må jo nok erkende, at jeg har aaaaaalt for mange punge og tasker.
De sættes derfor til salg, men det er først til mølle og der bliver ikke produceret flere, da stoffet er unika-design.

Priserne ligger fra 150-199,-

Send mig en mail for bestilling på Helena.engelbrecht@yahoo.dk



Mumi med Mumrikken str. ca. 25x15 cm



Snorkfrøkenen på stranden. 
Str. ca. 26x15 cm
 

Sammen er vi trygge. 
Str. ca. 24x15 cm


Mumi og Snorkfrøkenen 
Str. ca. 16x12 cm 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.