onsdag den 4. januar 2017

Uroen til det lille drengeværelse

Så er januar for alvor skudt i gang og årets første projekt er netop vinget af to-do-listen. En uro til min venindes søns børneværelse af hamaperler i motiver efter hans eget ønske. Der er vidst ingen tvivl om, hvad han godt kan lide.

Tidligere har jeg lavet denne My little pony uro til søsteren, som vidst også vakte i rigtig god jord, men der skulle jo ikke gøres forskel på storesøster og lillebror, så derfor skulle lille Aksel jo også have en.

Motiverne til uroen har jeg fundet på pinterest, der er virkelig mange fine mønstre til fri afbenyttelse.
Hamaperlerne har jeg købt hos Panduro Hobby, selve uroringen er fra en lille lokal hobbybutik i Aarhus og selve det hvide satinbånd uroen er sat op med, er fra Søstrene Grene.

Du kan se mine tidligere uroer til børneværelset lige her og jeg tager gerne imod bestilling.
Send mig da en personlig mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk med dine ønsker.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.